2013. június 23., vasárnap

15.fejezet - Liam meglepetése

Sziaaasztook!Nem győzöm mondani, hogy iratkozzatok fel vagy kommenteljetek!!Egyáltalán olvassa valaki ezt a blogot ??Remélem , hogy azért valaki igen...Most már lájkolni is tudtok a bejegyzések alatt!!Na de meghoztam a kövi részt akinek tetszett lájkolja vagy komizzon!:) Jó olvasást!

**************************************************************



         *Liam szemszöge*


Miután Niall elment gyorsan berohantam a fürdőbe készülődni.Hamar kész is lettem ezért megfogtam a bonbont és felhívtam Nigel-t a sofőrt.Megkértem hogy menjen el Rachelt-ért a házuk elé, de előtte jőjjön be hozzám.Ezt nem mondtam neki, hogy egy Limuzin megy érte csak annyit, hogy a parkban találkozzunk, de remélem tetszeni, fog neki ez a kis meglepetés.Egy pár perc múlva Nigel is megérkezett.
-Jó napot Mr.Payne! - köszönt Nigel.
-Szia Nigel!Ne is gyere be mert sietned kell tessék itt van ez a nagy csokor rózsa! rakd be hátsó ülésekre rendben?És csöngess be a házba mert ez számára meglepetés, hogy limuzin jön érte.És vidd majd a  St.James parkba rendben? -adtam le az utasításokat Nigel-nek.
-Rendben uram akkor már is indulok!
-Rachel a szomszéd házba lakik, de valószínűleg még nem ért haza azért tegyél egy pár kört légyszíves!
-Ahogy óhajtja uram! - mondta, majd sarkon fordult és becsukta az ajtót.Én fogtam egy taxit és elindultam a parkba.


     *Rachel szemszöge*


Négy óra lehetett amikor hazaértem.Felmentem az emeletre letusolni és átöltözni.Felvettem az új ruhámat amit ma vettem.



a ruhám és kiegészítői:

Már éppen indulni akartam, amikor csöngettek:
-Jó estét Miss.McClark!Én viszem ma önt a parkba Mr.Payne kérésére. -állt az ajtóban egy öltönyös úriember és a ház előtt pedig egy gyönyörű fekete limuzin várt.



belülről pedig így nézett ki:

Amikor beszálltam a limuzinba az ülésen ez fogadott:


Annyira boldog voltam!Életem legeslegjobb napja volt a mai.Nagyon élveztem a utat csak kár, hogy olyan rövid volt.Megérkeztünk.A limuzin a  park mellett állt meg és a sofőr,Nigel elkísért a tóhoz.Liam ott ült egy padon.Annyira jól nézett ki ő is.Odasétáltam hozzá és egy édes csókkal köszöntöttük egymást-
-Gyönyörű vagy. - mondta és arrébb rakott egy szemembe lógó tincset.Leültünk a padra.
-Te se nézel ki rosszul! -mondtam.
-Csukd be a szemedet! - utasított amin meglepődtem. -Nyisd ki a szád és találd ki, hogy mi ez! - Egy édes finomságot tömött a számba.
-Hmm....Ez csokii...És valamilyen gyümölcs?Ez csokis eper igaz?- találgattam
-Pontosan!Most már kinyithatod a szemed!- egy doboz csokis eper tárult elém.megettük és beszélgettünk aztán visszasétáltunk a limuzinhoz amely megvárt bennünket.
-Na és most hova megyünk? - kíváncsiskodtam.
-Az meglepi!! -mondta.Nagyon jól éreztem magamat és izgultam, hogy hova megyünk.Amikor megérkeztünk egy utca sarkon álltunk meg.Mielőtt kiszálltunk Liam bekötötte a szememet egy kendővel és kisegített az autóból.Fogta a kezemet és ugy sétáltunk egy darabig.Nem mentünk olyan sokat amikor megálltunk.Levette a kendőt és hol voltunk??Abba az étterembe ahol még csak egyszer voltam apukám szülinapján, de azóta az a kedvencem!
-Liam ezt nem hiszem el!Honnan tudtad, hogy ez a kedvenc helyem , bár csak egyszer voltam itt. -ujjongtam.
-Mert már mondtad egy párszor.Na de gyere menjünk be!
Bementünk az étterembe.Pontosan olyan volt amilyenre emlékeztem.Az asztalokon egyzserü fehér abroszok voltak,rajtuk vörös alátétekkel és a teríték is nagyon szép volt.






Rendeltünk inni valót majd én anélkül, hogy kinyitottam volna az étlapot mondtam, hogy mit szeretnék:Sült lazacot grillezett lila padlizsánnal és medvehagymás pesztóval.Ezt ettem legutoljára is és nagyon finom volt akkor.Liam egy Sirloin Steak-et evett tört új krumplival.A vacsora isteni volt és közben sokat beszélgettünk és nevettünk.
-Niall összeveszett Emma-val.....és nagyon ki volt borulva szegénykém.El is ment valahova.
-Jujj...de sajnálom szegényt!Pedig Emma kedves lánynak tűnik.
-Ja de egy kicsit furi...olyan, mintha titkolna valamit...




    *Emma szemszöge*


Megszólalt a telefonom, ami megszakította a csókunkat.Niall volt az...Nem akartam felvenni ezért egyszerűen csak kinyomtam a telefont.
-Jack én vagyok beléd szerelmes....És úgy őszintén csak megsajnáltak az elején....De mégis éreztem valamit a csók közben de az nem szerelem....Talán csak vágy, hogy  valami olyat tegyek ami nem vall rám....Nem felejtettem el, hogy megölted a barátaimat és miattad költöztünk annyit....És most mégis itt vagyok....Nem értem magamat... - sóhajtottam egyet - És ne hidd hogy nem bocsájtottam meg, csak egyszerűen szükségem van valakire - mondtam majd újra megcsókoltam.Nem tudom mi ütött belém...Ez olyan mintha a legnagyobb ellenségemmel, csókolóznék....De ez van nem tudok mit csinálni...


   *Jack szemszöge*

Úgy éreztem, hogy a fellegekben járok.Annyira jól éreztem magamat, minden tökéletes volt.Már éppen elkezdtem volna levenni a pólóját, amikor ismét csöngettek elejinte nem akartam kinyitni de már szószerint dörömböltek az ajtón.
-Várj egy pillanatot megnézem ki a fene az.
.-Oké... - mondta kicsikét bizonytalanul..Lehet, hogy ma már ezt nem folytatjuk.Kinyitottam az ajtót.Amikor megláttam, hogy kik állnak ott előttem, majdnem elájultam.
-Szervusz kisfiam!Hallottuk, hogy a házunkban laktál, úgy, hogy még meg sem kérdeztél erről minket.
-Talán mert biztos elutasítottatok volna mert "kitagadtatok".....- Válaszoltam köszönés nélkül és már csuktam volna be az ajtót , amikor apám megtartotta azt és bejött.
-Ide figyelj mi nem akartuk..Nem tudtuk, hogy nem csak a te hibád minden és szeretnénk tőled bocsánatot kérni ....
-Hát azt kérhettek, csak éppen lehet, hogy nem lesz értelme..és ha megbocsájtanátok nekem most dolgom van. - próbáltam lerázni őket., de anyám megfogta a karomat és magához ölelt.
-Kicsim mi nem akartuk, csak mi azt hittük, hogy te kezdted....Nem bíztunk meg benned kellőképpen és túlságosan is kivételeztünk a bátyáddal.Ne haragudj kérlek szépen!Mától támogatnánk mindenben és segítenénk neked! - mondta anyám és már majdnem sírt.Csak egy kicsit sajnáltam meg de a válaszom nem volt valami szép.
-Na mi  van nincsen kit ápolgassatok, mert Brad lelépett vagy mi?
-Bradről ne is beszéljünk fiam...Mindig mindent rád fogtunk, de kiderült, hogy minden rosszat ő csinált...
-Jó mindegy ez nekem túl gyorsan jött...Nem mondom , hogy nem fogom meggondolni, de nem fogok azok után rögtön a nyakatokba ugrani.... - mondtam elmosolyodva.Ez olyan győztes mosoly volt amit már annyiszor elképzeltem. - Van nekem is hibám bőven, de nem magamtól lettem ilyen....Figyeljetek majd  még beszélhetünk de nekem gondolkodnom kell...Úgy néz ki kezdd egyenesbe kerülni az életem... - mondtam, elköszöntem tőlük és vissza mentem Emma-hoz.De ő ott állt a táskájával a kezében, pólója már megvolt igazítva.
-Hát te meg hova készülsz?
-Haza kell mennem.Miközben te kint beszélgettél, ahogyan hallottam a szüleiddel, engem felhívott anyukám, hogy menjek haza sűrgősen mert már ezer sms-t küldött...Ne haragudj de mennem kell.
-Nem mehetsz el! Végre minden jól alakult erre te elmész... - mondtam elkeseredve és próbáltam visszatartani, de tudtam, hogy úgy is elmegy.
-Ha kicsit megváltozól hívj és beszélhetünk.- mondta majd kiment az ajtón.Elfogadtam, hogy elmegy és én is elmentem kiszellőztetni a fejemet.




     *Niall szemszöge*


Felhívtam Emma-t vagy százszor!!!!De persze nem vette fel...Remélem nem bántotta az a gyerek mert ha igen akkor kitekerem a nyakát......És hogy mért aggódok ennyire??Talán megkedveltem egy kicsit Emma -t......Olyan 7 óra lehetett amikor az anyukája átjött hozzánk.
-Szia Niall én Emma anyukája vagyok!Emma nincs itt??
-Csókolom!Honnan tudja a nevemet?? 
-Ja csak Emma posztereiről tudod és mondta, hogy jóba lettetek.
-Jaaaa!Emma viszont nincs itt de hívta ma már??
-Igen, többször is és nem vette  fel egyszer sem.Üzenetet is küldtem .. - amikor ezeket a szavakat kimondta az anyukája, nagyon megijedtem, hogy nem e bántotta az a szemétláda!
 - Hívja fel most! - mondtam hátha felveszi.
 - Kicsöng....Szia Emma merre vagy??Azonnal gyere haza megértetted!!??
 - Szia anyu értem indulok csak egy barátomnál voltam.... - hallottam mert kicsit kihallatszott.Chőő persze barátjánál...
-Azt mondta, hogy indul....És hogy egy barátjánál volt.
-Igen hallottam....
-Köszönöm Niall!Akkor én haza is megyek.Szia
-Csókolom! - köszöntünk el majd be mentem a nappaliba tévézni.Lassan hazaért Amy és Louis is.
-Sziaasztook! -köszöntem nekik -ugye hoztatok valami kaját a plázából??



      *Louis szemszöge*

Éppen hazaértünk amikor Niall lerohant minket, hogy van e nálunk kaja.
-Szia Niall.Nálam nincsen de Amy - nél maradt még popcorn a moziból! -mondtam majd Amy csúnyán nézett rám és felrohant az emeletre.Niall pedig utána.Szakadtam a röhögéstől.Ahogy az a két hülye ott rohangál fel alá.Nagyon vicces volt.Én felmentem mert csörgött a telefonom.Ismeretlen szám hívott.
-Haló tessék itt Louis Tomlinson beszél!
-Szia Louis Harry vagyok és azért nem az én telómról hívlak mert az beesett a tóba és Lizával itt vagyunk a parkban ő csurom vizes és én is....







***************************************************************************
Remélem tetszett és legyen legalább 5 lájk és 2 megjegyzés és hozom a kövit!:)




















  



     

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése