2013. június 3., hétfő

12. fejezet - A titokra fény derült!

Sziasztook!! Bocsi, hogy csúsztunk két napot  csak ma vizsgáztunk angolból és kellett tanulnunk!Na de nem is húzom tovább a szót, itt az új rész!! Jó olvasást!:) 
************************************************************************

                             ,, -Jack Brendon!!!Mindent tönkre tettél!!!
                               -Jack Brendon?????? ''

                 *Niall szemszöge*

Nem hittem a fülemnek!Emaa Lisa volt pasijáról beszélt.De hát ő, hogy került akkor Emma iskolájába?Már semmit nem értek...Fel kell ébresztenem Emma-t most azonnal!
-Emma! ébredj fel!!Emmaaa!! - ébresztgettem a lányt
-Jack hagyj békén ne bánts! -kezdett el hadonászni.Kénytelen voltam lespriccelni egy kis vízzel.
-Úristen!Hol vagyok?! - ébredt fel rögtön Emma.Kis híján elesett.
-Emma jól vagy?? - érdeklődtem.
-Igen jól vagyok de mért vagyok itt?- kérdezte.
-Nem tudom de valószínűleg alva járhattál mert csukott szemmel járkáltál és beszéltél...
-Jaja ne!!!És miket is mondtam pontosabban??  - nézett rám ijedten.
-Hát először lány neveket kiabáltál utána pedig Jack Brendon-ról beszéltél...
-És mit mondtam Jack Brendonról???  -kérdezte és egyre fehérebb lett az arca.
-Hát hogy tönkre tette az életedet...De mit akar ez az egész jelenteni???
-Hát...szóval......én...
-Emma én ismerem sajnos Jack Brendon-t!!!!!!!!!!!!
-Hogy mi ?? És mégis honnan?? - lepődött meg
-Hát tudod..Ő volt Lisa barátja..Tudod Lisa aki táncol.
-Igen tudom...Sajnálom szegényt...Mindegy ..
-Kérlek itt és most mondd el, hogy mi ez az egész!!!!!!
-Nial figyel, ha elmondom ugye nem adod tovább senkinek? 
-Nem, dehogy!Bennem megbízhatsz! 
-Szóval.Mi Northfield -ből költöztünk ide és ott a régi sulimban volt 5 legjobb barátnőm.Claire,Jessica,Emily ,Lindsey,és Kathy....Mikor elsősök voltunk a gimiben akkor kezdődött minden.Szeptemberben meghalt Kathy apukája és Kathy nagyon kötődött az apjához, ezért nagyon megviselte őt.Rá párhónapra Kathy autóbalesetet szenvedett.Újra élesztették de a kórházban pár nap múlva meghalt..Ez minket annyira megviselt , hogy pszichológushoz kellett járjunk.És ezt követte a legroszabb..Otthon nálunk veszekedtek a szüleim és egy napon kijelentették , hogy elválnak.Én ezen teljesen kiakadtam,nem bírtam elviselni.Nagyon rossz napjaim voltak utána és teljesen magamba fordultam.Volt egy srác a suliban...Jack Brendon aki elég menő srác volt.Kiderült, hogy drog csempész.Bánatomban hozzá fordultam és vettem tőle mindenféle drogokat.Már vagy két hete szedtem a pirulákat amikor...egy 2.-os lányt találtak a lány mosdóban fekve.Túl adagolta magát.Az iskola ebből természetesen nyomozást indított, hogy ki adta neki a drogot.Az volt  a furcsak, hogy ezekben a napokban nem jött be Jack a suliba.Ugy gondoltam elmondom az igazgatónak,hogy ő árulja a drogokat.Ezután elkapták Jack-t és kirugták.Én is leszoktam a pirulákról. Úgy tünt minden rendbe jön,amikor egy napon viszont éppen hazafele mentem a suliból Jack követett és megfenyegettt, higy ezt én nagyon megfogom bánni.. Nem hittem neki és nem is szóltam arról a délutánról senkinek. Egy párhét múlva eljött életem legroszabb napja.Jack megint megjelent,de most az iskola udvaron és elmondta,hogy az iskolába bombát csempészett, és ha szólni merek valakinek akkor a csalàdomnak is baja eshet.Nagyon megijedtem ès szóltam a lánnyoknak utolsó óra után, hogy gyorsan menjünk ki. De ők nem siettek annyira és....
- Hátul maradtak és már robbant a bomba...ezt már tudom ...
-Igen, ès azóta van olyan, hogy alvajátok,álmomban beszélek,és nèha halucinálok is..
-Értem.. Nem akarlak elkesetríteni de Jack itt lakik Londonban...
-Tudok róla...De ő az északi észen lakk és nem fog bántani remélem...
-Ha egy újjal is hozzád mer érni akkor kitekerem a nyakát!!! - mondtam ühösen.
-Nekem haza kéne most már mennem - mondta.Kikísértem Emma-t,majd vissza mentem a szobába aludni.


                                                                 ****Reggel****



          *Zayn szemszöge*

-Jó reggelt!Ne haragudjon, hogy felébresztettük,a rendőrségről jöttünk. -  mondta két alak.
-Jó reggelt!Öömm miben segíthetek? - kérdeztem még álmosan.
-Bejelentést tettek, hogy valakivel a Soho nevű szórakozó helyen összeverekedett és most gondolom azért is van itt. - mondta a már számomra kivilágosodott rendőr.Nagyon megijedtem, mivel én  kezdtem a verekedést és ezt nem hinném, hogy megúsznám büntetés nélkül. 
- Igen uram történt egy kis baleset, talán kicsit elszállt az agyam, de természetesen vállalom a következményeket.. - mondtam hátha enyhítenek a büntetésemen.
- Jajj nem uram maga itt most nem a gyanúsított hiszen maga van kórházban elég ez is szerintem...Én csak személy leírást szeretnék kérni arról az emberről aki megverte magát, mert kiderült hogy ő egy drog csempész banda vezére akit már nagyon rég óta elszeretnénk kapni.- hogy mii??Kissé sokkos állapotba kerültem..Egy drogcsempésszel verekedtem?!
-Hát értem...Hűű...Na de nem nagyon emlékszem, hogy mi történt, de annyit tudok, hogy napszemüvegben volt és egy farmer kabátban és magasabb volt mint én....
- Értem....És többre nem emlékszik? - kérdezte a rendőr.
-Nem talán arra hogy volt egy kitűzője amire gúnyos megjegyzést is tettem...
-Nagyszerű!És mit ábrázolt az a a kitűző??
-Azt hiszem valamilyen madarat- mondtam majd a rendőrök megköszönték az együtt működésemet és távoztak.Annyira lesokkolt ez az egész, hogy visszaaludni sem tudtam.Olyan 10 óra körül megérkezett Perie és hozott nekem valami ehető reggelit.A kórházi kosztért nem voltam túlságosan oda.Pontban 11- kor kezdődött a vizit és nálam kezdtek.
-Jó reggelt Mr.Malik! Hogy van ma reggel? Hallom voltak itt a rendőrök.
-Jó reggelt doktor úr! Köszönöm már egész jól vagyok a fejem se fáj csak egy kicsit még a kezem.Igen voltak itt a rendőrök, de csak személy leírást kértek arról az emberről akivel összeverekedtem.
-Értem. Úgy gondolom, hogy egy órán belül haza is mehet. Már is megírom a zárójelentését.
-Köszönöm szépen doktor úr!- mondtam.Egy 10 perc múlva visszajött és odaadta a papírokat.Megköszöntük az ellátást majd Perie-vel elindultunk.
-ÁÁ így nem tudok vezetniiii !! -hisztiztem
-Majd én vezetek és az én kocsim van itt amúgy is!!
-Okés akkor te vezetsz... -mondtam és beszálltunk a kocsiba.




            *Emma szemszöge*

Nagyon rosszul aludtam és rettegtem.Féltem, hogy a rémálmom folytatódik. Jack Brendon itt van ebben a városban.Ő képes bármire.Én sajnos nem féltem tőle eléggé de most már félek.Anyám egyedül nem tud megvédeni.De lehet, hogy nem is kell neki.Jobb lenne szembeszállnom vele..Semmit nem veszíthetek. Megteszem, ma megkeresem Jack-t és bosszút állok.Nem bujkálhatok többet..Átöltöztem, megreggeliztem és elindultam először a szomszédba.Meg kell tudnom, hogy pontosan  hol lakik.Csöngettem.
-Szia!Kihez jöttél? -kérdezte ajtót nyitva Liam.
-Szia én Lisa-t keresem.-mondtam kissé remegő hangon
-Ömmm Lisa nem itt lakik hanem a sarkon.Ott keresd! -mondta
-Oh akkor köszönöm! - mondtam és egy hangot hallottam meg a nappaliból.
-Liaaaam ki az??- kiabált Nial.
-Emma! -  amint kimondta ezt a szót Nial már ott is termett az ajtóban.
-Szia Emma!! Beszélhetnénk négy szem közt?- kérdezte.
-Öömm..Hát
-Gyere be nagyon fontos!!!Csak én meg Liam vagyunk itthon mert Amy elment Rachel-el, Harry Lisa-val van  Louis pedig nem tudom hova ment..
-Hát jó....De utána sietek. - egyeztem bele nagy nehezen.Felmentünk Nial szobájába, mármint a vendég szobába.
-Emma, figyelj ide! Szerintem meg kéne leckéztetni ezt a Jack-t...Fura, hogy még nem szólt senki a rendőröknek..
-Azt nem is tehetjük!!!Onnan ugy is megszökik semmi értelme és utána pedig bosszút áll!!
-Nem arra gondoltam, hogy egyből a rendőrséghez fordulunk.Én majd elbeszélgetek vele!
-De Nial neki vannak kétméteres kigyúrt barátai akik elvernek téged!
-Én arra gondoltam, hogy akkor lepem meg amikor nem lesznek ott kétméteres barátai.De te komolyan azt hiszed, hogy ennyire gyenge vagyok??! - kérdezte megsértődve
-Nem!De ezek a fickók tényleg veszélyesek! És nem szeretném, hogy miattam bajod essen!
.Jó okéé...De amúgy mért is kerested Lisa-t? - kérdezte nem tudtam mit tegyek de elmondtam neki mindent.Nem tudom, hogy miért de megbíztam benne.
-Jó akkor HA te mész Jack-hez veled megyek!! 
-De Nial..
-Nincs semmi de most azonnal indulunk én tudom hogy hol lakik!- mondta majd leráncigált a lépcsőn és beültünk a kocsijába.Nagyon féltem de erősnek kell lennem...Le kell győzzem a félelmemet..Le kell gyözzem Jack-t!!!!





******************************************************************************

Remélem tetszett ez a rész is és ne haragudjatok, hogy csak mostanra lett kész!! A következő fejezetekhez képek is lesznek!!Sooook sooook koommentet!!! A&N





















         

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése