2013. június 1., szombat

11. fejezet - Zayn balesete

Sziasztook! Na itt van a várva várt következő része!!Kérek sok-sok kommentet!!!!!! Jó olvasást! :)

*************************************************************************

   ,, -Én követlek titeket a saját kocsimmal.-mondtam majd mindenki kirohant és beültünk a kocsikba majd elindultunk."


       *Amy szemszöge*


 Amikor beértünk a kórházba Liam aggódóan kérdezte meg az  orvost, hogy melyik szobában találjuk   Zayn-t.Berohantunk a 102-es kórterembe és megpillantottuk Zayn-t, aki ott feküdt az ágyon eszméletlenül bekötött fejjel és a karján kék zöld foltokkal. Az ágya mellett egy széken Perrie ült.
-Sziasztok!-köszönt halkan Perrie.
-Sziaaa!Mi trötént??Hogy van??- Kérdezte Harry aggódóan.
-Agyrázkódást kapott és valószínűleg eltörte a csuklóját.
-De mi történt?? -Kérdeztem
-Elmentem a klubba ahol pár barátjával iszogatott...És amikor oda értem már a földön fetrengett mert valakibe belekötött és összeverekedtek.
-Már megint a pia.... És ez az én hibám...Ha nem veszünk össze akkor ő nem fekszik most itt.-Mondta magát hibáztatva Liam.-És mikor engedik ki??
-Azt nem tudom valószínűleg holnap reggel...-mondta Perrie majd megcsörrent a telefonja és kiment a szobából.Egy pár perc múlva Zayn elkezdett mozgolódni és nyöszörögni .
-Mmm...Mii történt?Ho...Hol vagyok? Auuu!!-Nyögött ki pár szót Zayn kicsit mormogós hangon.
-Ne mozgasd a csuklódat mert eltört!És azért vagy itt mert megint ittál és nem tortát ettél vagy sok sok csokit ahogy kellett volna!!!! - Mondta Niall.Tipikus Niall....
-Ez az én hibám!!Ne haragudj tesó!!!-Liam
-Semmi baj!! Igaza van Nial-nek nem mindig a piába kéne fojtsam a bánatom.De most ez van egy kicsit fáj a fejem meg a kezem de majd elmúlik...
-Én majd meggyógyítalak drágám! -Lépett be az ajtón Perrie!


           *Zayn szemszöge*

-Perrieeeeeee!!!!!!!!!- ujjongtam
-Én hoztalak be!Csak ki kellett mennem telefonálni....
-Annyira örülök,hogy itt vagy!!Semmire nem emlékszem szóval eltudná nekem magyarázni valaki?
-Arra se emlékszel, hogy neki mentél egy pasasnak aki kétszer akkora volt mint te??!!-kérdezte Amy
-Ja arra igen...De kicsit homályos..Na de mindegy az a lényeg hogy nincs semmi komolyabb bajom.Kérhetnék egy tükröt??A kabátom zsebében van egy ide adja valaki légyszíves??
-Jajj már Zayn!!! Ne mindig a cuki kis pofiddal foglalkozzál!!!-Vágta hozzám a tükröt Rachel.
-Köszönöm....URISTEEEEEN!!!!!!!! HOGY NÉZ KI AZ ARCOOOM?!!!!!
-De hát Zayn semmi baja nincsen az arcodnak ahhoz képest hogy megverteek!-Vigasztalt Perrie...De az a piros kis folt a homlokomon....Ezt nem hagyhattam annyiban!!!!El kellett tüntessem azt a pattanást minél előbb!!
-Zayn!!!!!!Nem hiszem el, hogy egy hülye pattanás miatt vagy ennyire kiakadva!!Na de mindegy nekem szerintem mennem kell skacok!! -mondta Rachel. - Sziaaasztooook!!!
-Várj szerintem mi is veled megyünk. mondta Amy majd Louis-szal és Liam-mel elköszöntek és elindultak Rachel után.Niall és Harry is velük tartott.Kettesben maradtunk Perrie-vel aki egy csókot adott a homlokomra.
-Pihenj!Én addig elmegyek az automatához és veszek egy kávét magamnak, neked pedig egy fincsi forró csokit.


                                                            ******Éjszaka******
              *Nial szemszöge*

Az éjszaka közepén furcsa zajokra ébredtem fel.Nem tudtam mitcsináljak. Tejesen egyedül voltam a szobában és egy kicsit féltem is.Egy pár perc múlva erőt vettem és kikeltem az ágyamból.Óvatosan kinyitottam az ajtót és a lépcső felé tartottam.Amikor lementem nagyon megijedtem mert nyitva volt a bejárati ajtó.A konyhából beszéd hangot hallottam.Ez a hang nagyon hasonlított Emma hangjára.A konyha felé lépdeltem amikor egy pillanatra megtorpantam, mível a konyha közepén Emma állt.
-Lányok!!Jessica!!Emily!!!Claire!!NE!!!-ordibált Emma.
-Emma?? jól vagy? -kérdeztem
-Jack Brendon!!!Mindent tönkre tettél!!!
-Jack Brendon??????


 Remélem tetszett a legújabb rész!! :) Sok sok sok sok kommentet kérüüünk!!!!Holnap jön a kövi!
A&N :*










Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése