2013. február 5., kedd

8. fejezet - Emma titka

Sziasztok!Hát Igen elég rég írtam már ezért elnézéseteket is kérem de nem volt túl sok időm.Remélem az új részek tetszeni fognak és most már megpróbálok 2-3 naponta írni.Szeretnék sok kommentet látni és rendszeres olvasókat is ! :) Legyen meg ehhez a vadonatúj részhez legalább 12 komi!!
Jó olvasást!!:)))

****************************************************************************


                       *Emma szemszöge*


Nem nagyon akartam haza menni , de muszáj volt haza mennem vigyázni az öcsikémre. Niall élőben is pont olyan volt ahogy képzeltem.Annyira hihetetlen, hogy pont itt lakik a szomszédba, ha bár nem is lakik itt csak vendégségben van Liam Payne-nél. Ez maga az álom.Csak az a kár hogy a barátaimnak ez nem újságolhatom el....


                   *Amy szemszöge*

Louis-szal úgy döntöttünk , hogy mivel elég sok minden történt a próbán mi inkább elmegyünk egy ki étterembe megebédelni és beszélgetni.
-Na hallod Amy nem volt semmi ez a próba.Pláne amit Liam csinált...Szerintem Stella csak Liam miatt szervezte meg nekünk ez a kis próbát..
-Hát ezzel egyet értek..Rachel nagyon ki lehet borulva szerintem jobb is ha kicsit egyedül van.
-Hát ja.. De hagyjuk is kicsit most a többieket beszéljünk rólunk.-Louis
-Rendben de mire célzol ezzel??.mondtam
-Arra gondoltam mivel én nem megyek bele ebbe a szerződésbe és szerintem nem fog senki bele menni lenne egy kis szünetünk és ha a szüleid elengednek arra gondoltam, hogy elvinnélek Doncasterbe bemutatni a családomnak.Na mit szólsz?-Mesélte el Louis a kis tervét ami eléggé meglepett de örültem is neki.-Arra gondoltam hogy mehetnénk ezen a hétvégén és ott lennénk péntektől szombatig.
-Húú jó ötlet , de nem tudom , hogy elengednek e...De majd megkérdezem otthon.Na de viszont most már szerintem menjünk haza. Legalább minél előbb megtudjuk , hogy elengednek e minket.
-Jó rendben kérem a számlát és mehetünk.-Mondta Louis majd fizetett és már el is indultunk.


             *Lisa szemszöge*


Harry-vel a csók után beszélgettünk rengeteget és nagyon sok közös volt bennünk.Nem gondoltam volna , hogy pont azzal a sráccal leszek ilyen jóban akit még egy pár hónapja utáltam,bár jogtalanul.
-Te figyelj csak Lisa mi lenne ha holnap elmennénk strandra, csak mi ketten?Én imádok úszni és te is azt mondtad hogy nagyon szeretsz.
-Igen én is szeretek úszni , de holnap nem jó mert egy táncstúdió felvételiére megyek.De majd esetleg Szombaton?
-Rendben úgy is jó.-Mondta Harry - De szerintem én most vissza megyek a többiekhez
-Okés-Mondtam és kinyitottam az ajtót-majd este még átugrok egy kicsit Amy-hez. Na szia!
-Szia Lisa!-Köszönt el majd elment.




             *Niall szemszöge*

Nem hagyott nyugodni a gondolat , hogy nem tudtam beszélni Emmával. Úgy döntöttem átmegyek hozzás beszélgetni.Egy pár perc múlva be csöngettem hozzájuk.

-Oh szia!Te meg hogy hogy itt??
-Szia! Csak szerettem volna veled megismerni és hoztam neked egy kis muffint a pitéért cserében.
-Jaj köszi aranyos vagy nem kellett volna.-mondta Emma de még mindig nem mondta , hogy jöjjek be...
-Ömm bejöhetnék?-Kérdeztem végül.
-Ja ne haragudj gyere csak! - mondta kicsit félénken és végre beengedett.Egy ideig csak ültünk a kanapén néma csendben.
-Jaj ne haragudj egy pillanat és jövök csak megnézem, hogy az öcsém él e még. - állt fel Emma a kanapéról  és elindult fel a lépcsőn.Addig én ültem és gondolkoztam miről beszélgethetnénk.Gondoltam megkérdezem honnan jött.
-Na itt is vagyok!
-Na és honnan költöztetek ide? - kérdeztem.
-Ömm hát Callington-ból...-mondta megszeppenve és könnyeivel küszködve.- Beszélhetnénk valami másról?-Hát rendben de mi a baj?-kérdeztem mert elég kíváncsi voltam mi a baj.
-Nem szeretnék róla beszélni. - mondta és közben a földet bámulta.Valahogyan pedig ki kell szedjem belőle. Felálltam és körbe néztem a házban.A kanapéval szemben volt egy kandalló amin képek voltak.Megnézegettem őket az egyiket le is vettem mert úgy láttam, hogy Emma áll rajta másik 3 lánnyal.Emma azon nyomban felpattant ahogyan meglátta a kezemben a képet és gyorsan el is vette.
-Ezt nem nézheted meg ne haragudj! Nem is értem anya mért rakta ki ide.
-De hát ezen a képen csak te vagy meg feltételezem pár barátnőd.-Mondtam és erre Emma sírni kezdett és földhöz vágta a képet.A kerete darabokra tört.Nem értettem mi a baja de úgy láttam helyesnek ha odamegyek hozzá és megvigasztalom.
-Nyugi Emma!Szerintem jobb lenne ha elmondanád mi a baj hátha tudok segíteni!-Ajánlottam fel a segítségem.
-Ezen már nem tudsz segíteni!-Mondta sírva-Ezek a lányok voltak a legjobb barátaim és mind meghaltak.
-Hogy mii???


   










2 megjegyzés: