2013. február 8., péntek

10.fejezet - A baleset

Sziasztok!Hoztam az új részt remélem tetszeni fog!!Komikat írjatoook!!:D
 Puszi:)
******************************************************

                     *Zayn szemszöge*


El sem hittem, hogy Liam ilyet hozzá vágott a fejemhez.Nagyon megbántott vele.

-Igen?Hátha ez gondolod rólam Liam akkor szerintem a mi barátságunknak semmi értelme.-álltam fel a kanapéról és elmentem.Jól becsaptam magam után az ajtót és elindultam.Nem tudtam még hova megyek csak azt hogy innen el.Az utca sarkon hívtam egy taxit. 
-Jó napot!Hova lesz a fuvar uram?-kérdezte a sofőr.
-Bárhova csak innen el!-mondtam dühösen
-De kérem mondjon egy konkrét helyet uram!
-Jó akkor vigyen a Soho-hoz.
-Rendben uram -mondta és végre elindultunk.


                     *Liam szemszöge*



Zayn elment..Már megbántam amit mondtam.Mindent tönkre tettem.Mármint Stella.HA ő nincs ez nem történik meg.Én csak álltam tehetetlenül a nappaliban.De tennem kellett valamit mégis.Elmegyek Stellához.Nem volt jobb ötletem bosszút kell valahogy álljak Stellán.Vagy legalább is közölni vele, hogy mit tett.Más választásom nem volt. Kimentem a bejárati ajtón és a ház előtt hívtam egy taxit.Egyenesen Stellához tartottam vele.Amikor megérkeztem a szuper modern hatalmas luxus villájukba, már tudtam,  hogy ez lesz a legjobb.Stelláék biztonsági őrével találtam szembe magam amikor csöngetni akartam.

-Jó napot ifjú úr! Ki maga és kihez jött?-kérdezte komoran az alak.
-Liam Payne és Stella Robinsonhoz jöttem.
-Meg van beszélve, hogy jön?
-Nincs.De feltétlenül beszélnem kell vele!
-Rendben felszólok a házba.Miss Stella Valami Liam Payne keresi magát és feltétlenül beszélni szeretne önnel. Felküldhetem?
-Óh persze Peter küldje csak nyugodtan fel.
-Rendben kisasszony ahogyan óhajtja.-rendezte le a beszélgetést Stellával az őr.-Felmehet.
-Köszönöm szépen.-mondtam és felmentem.Amikor kiszálltam a liftből Stella már rögtön ott állt.
-Oh szia Liam-jött közel hozzám és szájon akart csókolni.
-Szia héhéhé kérlek ezt most ne!-utasítottam vissza.-Beszélnünk kell!
-Oh rendben gyere beljebb!-invitált beljebb Stella.
-Figyelj rövid leszek.Tönkre tetted az életemet azzal a csókkal!
-Jaj istenem most komolyan, hogy a kis Rachel miatt sírsz??Ő nem volt hozzád való!
-Stella nem csak Rachelről van szó!! Miattad mindenki utál és összevesztem Zayn-nel!Az sincs kizárva, hogy feloszlik a banda!Nem tudom de ez a te hibád!!!!!-osztottam ki dühösen.
-Figyelj Liam nézd a dolgok jó oldalát!Gondolj bele! Te szólóban ezerszer jobb vagy mint bandában és az apám simán elintézi neked!És még egy barátnőt is kapsz a remek ajánlat mellé!-mondta és próbált hozzám simulni.
-NEM!Stella nekem a bandában a helyem és most szépen hozz helyre mindent!!Mondd el a többieknek, hogy te csókoltál meg erőszakosan és kérj bocsánatot mindenkitől!
-Jó rendben ahogy akarod majd felhívok mindenkit és kapnak egy ajcsi csomagot.
-Nem mert személyesen fogsz bocsánatot kérni és közölni az igazat!
-Jól van Liam.....Ahogy akarod..
-Most velem jősz és ezt elintézzük rendben?
-Jó csak hozom a másik táskám és a dzsekim....-mondta unottan majd felment a lépcsőn.


                          *Stella szemszöge*


Felmentem a gardróbomba és elvettem egy másik táskát majd átpakoltam bele és levettem a rózsaszín bőrdzsekimet.

-Indulhatunk végre!-kiabált fel Liam.
-Persze-jöttem le a lépcsőn.
-Hívok egy taxit.-ajánlotta fel Liam.
-Ó nem kell mehetünk az én kocsimmal..-elélenkeztem.
-Rendben...-mondta Liam.
Amikor odaértünk mindenki a nappaliban ült.
-Sziasztok- köszönt Liam!-Nézzétek kit hoztam, hogy rendbe rakja a dolgokat!
-Stella - nézett mindenki meglepve rám.
-Mi van?Csak bocsánatot kell kérjek mindekitől..
-Kell vagy szeretnél?- kérdezte Amy
-Bocsánat kijavítom magamat, szeretnék bocsánatot kérni azért, hogy erőszakosan megcsókoltam Liam-et..-mondtam kissé unottan.
-Na mind egy nem bocsájtunk meg max Liam-nek mert most már tudjuk az igazat.-mondta Harry.
-Jó nem is kell csak tisztázni akartam meg én tényleg nagyon sajnálom!- mondtam kissé hitelesebben minden színészi  tudásomat beleadva.
-Jó maradjunk annyiban, hogy nem nagyon utálunk.
-De én csak szeretném újra kezdeni és az is hogy legyünk legalább haverok.Tudom, hogy gonosz voltam és sok mindent elszúrtam de megbántam és szeretném jóvá tenni.
-Jó legyen - mondta a szőke - de csak akkor ha kaphatunk egy olyan isteni finom  marcipános tortát aminek a közepén csokiszökőkút van és  van rajta sok pillecukor amit belelehet mártani a csokiba!
-Na de Niall?- mondta kis Amyke. -Ez most honnan jött?
-Láttam egyszer ilyen tortát  a Tv-ben!És azóta ilyenre vágyok!
-Jaj Niall ha szeretnéd megcsináltatom a tortát a szakácsaimmal!-ajánlottam fel.
-Okés, akkor részemről rendben van a kibékülés, mert nekem azon kívűl nem ártottál, hogy miattad mindenki kiabált körülöttem és azt én nem szeretem.
-Rendben, de nem leszünk puszi barátnők és bocsánatot kell kérj Rachel-től is!-egyezett bele végül Amy is-
-Hát legyen..-mondta Louis is és Harry is beleegyezett a dologba.Csak az volt a baj, hogy még egyikük sem tudja mit vállal.
-Sziasztok csak itt hagytam a tás...Stella???-jött be váratlanul Rachel a z ajtón.-Te meg mit keresel itt??!!!
-Szia Rachel! Csak azért vagyok itt, hogy letisztázzam a dolgokat és bocsánatot kérjek,szóval ne haragudj tényleg én csókoltam meg azért Liam-et, hogy szakítsatok..Ő nem tehet róla...-mondtam lesütött szemmel.
-Tényleg??-kérdezte meglepve.
-Igen mindent nagyon sajnálok, hogy összekutyultam és kérlek bocsáss meg te is!-mondtam.amikor Liam-nek megcsörrent a telefonja.
-Haló?Hogy mi ??Máris megyünk!-Liam
-Mi történt?-kérdezte Louis.Liam arca lefagyott.
-Zayn kórházban van!-nyögte ki végül.
-Hogy mi ??? -kérdeztük egyszerre.
-De mi történ?-állt fel Harry a kanapéról.
-Nem tudom de valami olyasmit mondtak, hogy kicsit sokat ivott és verekedett.
-Azonnal induljunk!- mondta Amy
-Én is veletek mehetek?-kérdeztem aggódást tetve.
-Gyere csak siessünk!-mondta Lousi.
-De nem férünk be ennyien a kocsiba!-mondta Liam.
-Én követlek titeket a saját kocsimmal.-mondtam majd mindenki kirohant és beültünk a kocsikba majd elindultunk.





                                




















































Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése