2013. február 6., szerda

9.fejezet - A balhé

Sziasztok!Itt a következő rész! Írjatok kommenteket!!NE feledjétek ezt én nem csak magamnak írom és szeretnék visszajelzéseket, hogy kinek hogy tetszik!Na jó olvasást!;)

**********************************************************************

         *Niall szemszöge*
"-Ezen már nem tudsz segíteni!-Mondta sírva-Ezek a lányok voltak a legjobb barátaim és mind meghaltak.
-Hogy mii???"
 -De mi történt?? - kérdeztem kétségbeesetten,de lehet, hogy nem volt túl jó ötlet. 
-Ezen már nem tudunk segíteni és nem akarok róla beszélni....-mondta Emma.
-Pedig lehet , hogy jobb lenne....
-Figyelj elmondom, de akkor tudd, hogy senkinek nem mondhatod el mert akkor innen is elköltözünk.
-Nem fogom elmondani ígérem!-Esküdtem meg Emmának.
-Hát jó..A suliba valaki becsempészett bombát és én végig tudtam, hogy ki, de nem mondhattam el mert megfenyegettek, hogy akkor én is meghalok meg a barátaim, erre én szóltam a barátaimnak, mielőtt robbant volna, hogy menjünk ki az épületből és szóljanak sok embernek, mert valami baj fog történni.De persze nem hitt nekem senki  még a legjobb barátaim sem.Ugy tettek mintha jönnének velem de túl lassan jöttek és én mire kiértem ők lemaradtak és pár percen belül robbant.Én is megsérültem, de nem érdekelt próbáltam bemenni de nem lehetett.Megbotlottam valamiben, elestem és elájultam....Arra ébredtem, hogy a kórházban fekszem....
-Úristen!Ez borzasztó!De mégis kik akarták felrobbantani a sulit?
-Azt már tényleg nem mondhatom el!És te se mondhatod el ezt senkinek!Érted?Senkinek!-mondta.Már szószerínt megijesztett.
-Rendben, bennem bízhatsz.És ha szeretnéd velem beszélgethetsz erről.Én két éve elégettem az almás pitémet...Borzasztó élmény volt pedig még meg se sült szegényke.-Próbáltam oldani a feszültséget a magam módján.
-Haha nagyon vicces....- vetett oda egy gúnyos mosolyt.-Tudod ténlyeg nincs kivel beszéljek erről.Szóval én benne vagyok.
-Rendben !Na de most szerintem mennem kell, de megadod a számodat előtte??-kérdeztem.
-Persze!-válaszolt és lediktálta a számot amit rögtön beleírtam a telefonomba.-Akkor majd beszélünk!Szia!
-Szia Niall!- köszönt el mosolyogva.


         *Amy szemszöge*


Amikor Louis-szal haza értünk már a szüleim is otthon voltak.

-Szia anyu !Szia apu megjöttünk!!!!!!!-kiáltottam amikor beértünk a házba
-Szia kicsim!-mondták szinte egyszerre.
-Anya te ma fodrásznál voltál?Olyan jó ma a hajad!-támaszkodtam a konyha pultra és hízelegtem anyucimnak.-Oh és apa ma milyen jól nézel ki!
-Kicsim nem kell dicsérgess úgy is tudjuk, hogy most csak akarsz valami!Mi az?
-Hááát...Arról lenne szó, hogy Louis-szal arra gondoltunk, hogy a hétvégén elvinne Doncasterbe, hogy megismerjem a családját. Naa?? Elengedtek??
-Nagyon fogok rá vigyázni és ott lesznek a szüleim is.-szólt közbe Louis.
-Hát nem is tudom...-mondta apa.
-Szerintem engedjük el őket drágám.-állt mellém anyu.
-Hát rendben benne vagyok.-adta be a derekát apu.
-Köszi köszi köszi!-öleltem meg apucit.Annyira örültem, hogy elengedtek minket.Csak egy bajom volt.Kedves kis bátyámmal nem lelkiztem se Rachel -lel aki viszont már sajna haza ment.
-Mindjárt jövök Louis.Anya hol van Liam?-kérdeztem habozva.
-Fent depizik a szobájában!-kiabált a nappaliból anya helyett Zayn.
-Köszi -mondtam majd fel rohantam az emeletre és bekopogtam Liam ajtaján.



              *Liam szemszöge*



Éppen a könyvembe mélyedtem és zenét hallgattam amikor kopogtak.

-Ki az?-kérdeztem szomorúan.
-Amy vagyok!Bejöhetek?-hallottam meg Amy hangját.
-Gyere...
-Helo.Na mi történt mért zsörtölődsz?-kérdezte azt amire számítottam.
-Szerinted??Rachel...
-Te csókoltad meg Stellát!-kezdte védeni barátnőjét.
-De Stella direkt lesmárolt mikor látta, hogy jön Rachel.És ő meg nem hagyta, hogy megmagyarázzam.És mire jövök haza??Csókolózik Zayn-el.És még én vagyok a rossz..
-Ezt nem is tudtam...Hát majd beszélek vele úgy is.De ez azért durva.Szerintem beszéld meg Zayn-el és legalább ti ne vesszetek össze.Gyere le szerintem most!-próbált tanácsot adni hugicám.
-Jó lemegyek....-durciztam.
-Na ez a beszéd gyere.-fogta meg a kezemet és leráncigált a lépcsőn


           *Zayn szemszöge*


Éppen a Tv előtt ültem a kanapén és gondolkodtam amikor Liam és Amy letrapogtak a lépcsőn.

-Beszélhetnénk - állt pont a Tv elé Liam.
-Mondjad de menj arrébb kérlek....
-Hát csak annyit szeretnék, hogy mért csókoltad meg Rachelt?
-Ezt pont te kérded???Te meg mért smároltad le Stellát...
-Ő smárolt le engem nem én őt.
-Te meg hagytad...
-De neked semmi jogod nem volt megcsókolni Rachelt!
-Neked meg megbántani!-álltam fel már dühösen.-Én legalább törödtem vel!
-Hagyjátok már abba! -lépett oda Niall
-Te ebből maradj ki szőke!-Liam
-Nem maradok ki mert utálom ha veszekedtek!
-Héé srácok ezt ténleg nem kéne.-mondta Louis.
-Óh te csak hallgass neked tök jó eddig az életed!
-Igen mert én nem vagy ilyen éretlen.
-Na én a helyedben nem beszélnék..-mondtam én.Folytatódott a veszekedés tovább.
-Tudjátok mit én elmentem-orditott Niall.
-Én is- mondta Louis és felment a szobájába.
-Azt hittem Zayn lehet veled normálisan beszélni de te olyan egy önimádő ember vagy, hogy más véleménye nem is érdekel!
















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése