2012. szeptember 30., vasárnap

7.fejezet - Az új szomszéd

Sziasztok itt a kövi rész jó szórakozást! :)

***************************************************************************
                                               
                               *Rachel szemszöge*

Gyorsan haza rohantam a stúdióbol, lehuppantam a kanapéra és elkezdtem bömbölni.
Gondoltam eggyet és kezembe vettem a telefont majd írtam egy sms-t Zayn-nek.
Az sms-ben ez állt: Beszélnem kell veled sürgősen!!!
Olyan félperc múlva jött is válasz rá,(közben abba hagytam a sírást): Rögtön ott vagyok. ez állt benne.
Gyorsan bedobtam egy szendvicset majd vissza ültem a kanapéra.
10 perc múlva meg is érkezett Zayn.
-Szia!-köszöntem neki bánatosan
-Szia! mi a baj?-kérdezett vissza
-Liam...-mondtam közben sóhajtottam egy nagyot.
-Jajj Liam mindig csak Liam...-válaszolt dühösen majd leült mellém.
-Átvert engem!!-erre megint elkezdtem bőgni. Vállára hajtottam a fejem ő meg átölelt, abba maradt a sírásom ugyanis baromi jól esett volna már egy ölelés...
-Szerintem felejtsd el őt...-mondta határozottan
-Rendben..- Kb. még egy órát beszélgettünk amikor megszólalt megint:-Legyen meg a kis Stella-val...
Erre elkezdtem sírni (megint)
-Nyugi! Nem lesz semmi. Amúgy nem láttad Harryt?-nézett a szemembe.
-Nem.-mondtam csalódottan. Zayn a szemembe nézett közelebb húzott magához és megcsókolt, olyan gyorsan történt minden, nem tudtam semmit reagálni ezért visszacsókoltam. És pont akkor jöttek meg Liamék a stúdióból.
-Sziaaasztooook-üvöltötte Niall





                                                     *Liam szemszöge*


Éppen haza érkeztünk amikor mit látok?!?!?! Zayn és Rachel csókolóztak,elég szenvedélyesen!!!
Ettől még dühösebb lettem!
-Sziaaaasztoook.-üvöltötte Niall. Erre szétpattantak Rachel meg nagyon elvörösödött.
-Te meg mi a francot csinálsz Zayn?-üvöltöttem rá
-Éppen vigasztalom Rachelt!!!! Mert te átverted!
-ÓÓh igeeen?? Hát képzeld nem vertem át!! Stella akart minket tönkre tenni!
-Akkor miért csókolóztatok???-kérdezte Rachel és könnybe lábadt a szeme
-Mert letámadott! El akartam magyarázni de mostmár mindegy!!-mondtam mérgesen és felrohantam az emeletre bevágtam magamra a szobám ajtaját és levetettem magam az ágyra. Jó az igazat megvallva egy picit én is sírtam!
Bennt ültem a szobámba és egy 30 perc múlva hallottam hogy Harry megjött és azt kérdezte hogy: itt meg mi történt??
Nem hallottam, hogy bárki válaszolt volna.
Lépteket hallottam a szobám felé és akkor kopogott Harry.
-Hahóó Liam!-hallottam meg Harry hangját és egy résnyire kinyílt az ajtó.
-Most haggyál nincs hangulatom semmihez!
-Ahogy akarod.-mondta és vissza csukta az ajtót.





                                                       *Lisa szemszöge*

Mikor megérkeztünk Harryvel Amyékhez, meglepő csönd fogadott minket.
-Itt meg meg mi történt??-de nem válaszolt neki senki, csak Niall vonogatta a vállát
Rachel Zaynel a kanapén ült, és Zayn épp átkarolta Rachelt ő meg hozzá bújt , Niall szokása szerint a konyhában a kaja körül nyüzsgött, Louis Amyvel, Liam meg sehol!
-Hol van Liam? És mi ez a nagy csönd?-kérdeztem meglepetten
-Fent a szobájába...-magyarázta Niall és közben tömte magába a muffint...
-Megnézem-mondta Harry és már rohant is fel a lépcsön.
Oda mentem rachelhez megfogtam a kezét és elrángattam Zayn mellől a fürdőszobába.
-Hát te meg mi a francot csinálsz?! És Liam??-kérdeztem egy picit idegesen
-Köztünk már vége! Ugyanis Stellával jár! Jártunk 3 hetet de az is csak idő pocsékolás volt!-magyarázta dühösen
-Ahham értem! Te tudod Rachel! De amit most csinálsz az egy nagy baromság! Te nem is bírod Zaynt!!-mondtam majd ott hagytam a fürdőszoba közepén.




                                                        *Harry szemszöge*


Miután vissza csuktam Liamre az ajtót gyorsan rohantam Lisához.
Odamentem hozzá majd azt mondtam:
-Gyere menjünk fel a szobámba!
-Vaagy...inkább menjünk át hozzám nálam most úgy sincs otthon senki!-kacsintott rám.
-A te ötleted jobban tetszik!-majd rohantunk is át.
Mikor átértünk levetettük magunkat a kanapéra és elkezdtünk beszélgetni.
-Tudod nem is ismerlek annyira de nagyon megkedveltelek!-mondta Lisa
-Én is nagyon megkedveltelek...-suttogtam. (Nemtudom miért de suttogtam)
-Nincs itt senki minek mondod halkan??-kérdezte és közben nevetett
-Fogalmam sincs! Lisa! Én szeretnélek jobban megismerni...
-Ohh Harry én is!-mondta Lisa egy kicsit elérzékenyülve
-Tudod Harry én nem igazán vagyok oda a One Directionért de remélem ez nem áll majd közénk-mondta majd egy kicsit közelebb hajolt
-Dehogy fog! Eljössz velem holnap randira?-kérdeztem
-Hát persze..!-mondta Lisa és ettől feldobódott
-Juuuujj holnaap az egyiik direction taggal fogsz randizniii-mondtam gúnyosan és közben röhögtem
-Ahhaaa igeeen!-mondta ő is gúnyosan. Közelebb hajoltam hozzá és megcsókoltam.
Mikor elváltak ajkaink ijedten nézett rám.
-Mi a baj?? Már csókolóztunk most miért vagy ilyen ijedt?
-Ja semmi...csak amikor a táncpróbámon csókoltál  meg akkor azt hittem nem vetted komolyan...de most érzem hogy igenis komolyan vetted és ennek örülök.-mondta majd elmosolyodott
-Én is örülök...-mosolyogtam vissza

                                                     
                                                       *Niall szemszöge*

Éppen a konyhában ettem a muffinomat amikor Lisa és Rachel egymás után kiviharzott a fürdőszobából.Lisa és Harry átmentek Lisáékhoz, Rachel pedig megfogta a hátizsákját és szomorúan kiviharzott a bejárati ajtón.
Egy kicsit később csöngettek.
-Nyitom! - mondta Zayn és én is utána mentem egy muffinnal a kezemben.
-Sziasztok a nevem Emma Grander és most költöztem a szomszédba - mutatkozott be a lány és aztán meglepve nézett ránk. - Te vagy Zayn Malik??Te meg Niall Horan?? - kérdezte csodálkozva.
-Igen mi vagyunk! - válaszolta Zayn.
-Azta!Örülök hogy személyesen megismerhetlek titeket!!Ti itt laktok?? - kérdezte lelkesen
-Hát nem egészen csak Liam lakik itt és mi éppen vendégségben vagyunk nála egy jó pár hétig! - mosolyogtam Emmára. - nincs kedved bejönni?
-De szívesen!Ezt az almás pitét nektek hoztam!Anyukám sütötte. - mondta erre pedig gyorsan kivettem a kezéből és bevittem a konyhába.
-Jaj Niall! -mondta Zayn unottan.
- Mi van??? - kérdeztem - csak berakom a hütőbe!
- A pitét nem szokás hűtőbe tenni! - nevetett Emma.Ezen csak elpirultam, és erre Emma is elpirult.
-Tudod Niall már csak ilyen...-Mondta Zayn.Én erre Dühösen becsaptam a hűtő ajtót.Beakartam hívni Emmát egy pár percre beszélgetni de haza kellett menjen.Olyan aranyos lány volt.Nem is tudom kicsit tetszik de még nem ismerem ezért nem mondok semmit.....







Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése