2012. szeptember 3., hétfő

6.fejezet avagy a mindent eldöntő csókok

Sziasztok!Tudom hogy múltkor azt mondtuk hogy csak hétvégén írjuk de megpróbáljuk minél gyakrabban.Ez a rész igen izgi lesz!:) jó Szórakozás  Ja és ezentúl lesz címük a fejezeteknek! :DD                                                                                                                      

***************************************************************************************************
                          -Tűnj el!-vágtam be az orra előtt az ajtót.


                                                   
                                                                *Liam szemszöge*

Nem értettem , hogy most mi a baja van Rachelnek, hiszen én tudtommal nem járok Stellával.Elolvastam a szakadt levelet amit nekem dobott.Mire a végére értem elfogott a gyűlölet Stella iránt.Most már még jobban utáltam.Vissza mentem Rachel szobájába és leültem az ágya szélére.Felkeltettem a még mindig keservesen síró lányt és elmondtam neki mindent gyorsan mielőtt megtudott volna szólalni.

-Rendben Liam adok még egy utolsó esélyt de ha meglátlak Stellával akkor köztünk mindennek vége -  mondta már kicsit nyugodtabban.Erre megöleltem és megcsókoltam.
-Figyelj , van egy ötletem!Holnap gyere el a stúdió próbára , hogy bebizonyítsam nincs semmi közöm Stellához.
-Rendben!- mondta mosolyogva.
-Na jó éjt!
-Neked is! - köszöntünk el és én elmentem a szobámba.







                                                                 *Lisa szemszöge*




Amyéknél aludtam.Másnap korán keltem fel mert megbeszéltem Jackkel , hogy találkozunk.Kicsit korábban indultam el a kelletnél.Amikor a házukhoz értem érdekes látvány fogadott.Közelebb mentem és jobban szemügyre vettem.Jack egy másik lánnyal csókolózott a bejárati ajtóban.Miután a lány elment  mérgemben oda mentem hozzá, hogy jól beolvassak neki.

-Szia Jack! - mentem a háta mögé - látom elvagy foglalva -mondtam neki és ő meglepetten nézett hátra.
-Lisa! te ilyenkor itt vagy? Azt beszéltük , hogy csak fél óra múlva jősz! - próbált mentegetőzni.
-Jaj most már értem mért ekkora probléma! -mutattam a lányra aki már az utca végén volt.
-Jaj Lisa ne már ő csak egy barátom. - próbálta menteni a bőrét Jack.
-Ja és te a barátaiddal csókolózol mi?Na persze... - mondtam aztán lekevertem neki egy pofont.- Ezt azért kaptad mert átvertél engem is meg azt a szegény lányt!  - mondtam Dühösen  - Végeztünk! Ki nem állhatlak! - mondtam végűl és el indultam haza felé! Még vissza kiáltottam neki egy utolsót :
-Ja és szerintem tenni fogok róla hogy akiket eddig átvertél megtudják az igazat! - ez volt hozzá az utolsó mondatom.Elég csalódottan indultam haza.Mikor szomorú vagyok mindig elmegyek táncolni.Most is nem haza mentem végül hanem Liamék próba termébe ( megengedték hogy használjam és kulcsom is volt)


  

                                                               *Rachel szemszöge*(1.)



Amikor felkeltünk Lisa nem volt az ágyában.Csak egy kis cetlit találtam az ágyán.Ez állt benne :

     Bocsi lányok el kellett mennem találkozni Jackkel majd jövök.
                                       Puszi!:)

Elmondtam Amynek is , hogy Lisa hova tűnt el.Olyan 10 óra körül elindultunk a fiúk próbájára a Stúdióba.Persze Stella is ott volt...Nem szóltam hozzá egyzser sem.

-Na  jól van fiúk remek volt!Tartunk 5perc szünetet! - mondta Mr. Robinson.



                                                               *Stella szemszöge*



A próbára a kedves kis Rachel is jött...Látom nem hatotta meg a levelem mert még mindig enyelegnek Liammal.Más módszerekhez kell forduljak.Amíg Rachel egy pillanatra félre néz addig megkérem Liammat hogy adjon egy búcsú ölelést és utána megcsókolom.Tuti , hogy nem fog tudni ellenállni az én szépségemnek.






                                                              *Rachel szemszöge*(2.)




Egy pillanatra elmentem a kávé automatához.Amire vissza értem csak egy dolgot láttam.Liam és Stella csókolóztak.Ezt nem hiszem el.Mért pont velem történik?Gyorsan odamentem a kávéval a kezemben.

-Liam hogy tehetted ezt hiszen megígérted!!!Utállak! -mondtam és Stellát pedig leöntöttem a kávéval.
-Rachel Stella tisztára rámnyomult nem láttad , hogy ellöktem?
-Liam nem érdekel ez volt az utolsó esélyed te pedig elszúrtad!!VÉGEZTÜNK!! - mondtam aztán kirohantam a stúdióból..





                                                              * Liam szemszöge*



Rachel kirohant a stúdióból utána akartam menni de Mr.Robinson beráncigált a stúdióba.

-Na fiúk kezdünk! -mondta.Elkezdtünk énekelni erre a 20. másodpercben leállít.
.Louis halkabban énekellj!És te is Harry!Hadd halljam Zayn és Liam hangját! - mondta mi meg újra elkezdtük.Ismét Leállított.
-Állj!Állj!Nem jó! mondom hallkabban Harry!
-Na jó nekem ebből elegem van én mentem ! -mondta Harry 
-Most mi bajod azért mert nem te vagy a középpont nem kell hisztizni.. -mondta idegesen Zayn.Elkezdtünk vitatkozni  mire Harry kiszaladt a stúdióból.



                                                              *Harry szemszöge.*


Elegem lett ebből az egész rádiós dologból és kiszaladtam a stúdióból.Egyenesen a mi próba termünk felé szaladtam.Bementem és Lisa-val talátam szembe magam , hogy ott táncol és közben az arcáról könnyek hullanak le.

-Szia!-köszöntem
-Szia!Mi a baj?
-Áh semmi összevesztünk a fiúkkal - mondtam és elkezdtem halkan dudorászni.Aztán énekeltem és ő elkezdett táncolni.Már együtt táncoltunk amikor megkérdeztem a dal végén:
-És veled mi történt? Olyan szomorú vagy..
-Áh semmi azon kívűl, hogy Jackkel szakítottunk.. - mondta én meg újra elkezdtem énekelni.Együtt táncoltunk.A dal végén megcsókoltam.
-Nagyon kedvellek! - mondtam el végűl.
-Oh Harry én is kedvellek!Sokkal több közös van bennünk mint gondoltam.. -mondta halkan...
-Lisa!Járnál velem? - böktem ki végül. Megcsókolt ami szerintem igent jelentett.Olyan 4 órakor mentünk haza....Arra értünk haza hogy mindenki külön helyen van.Louis Amyvel a szobájában,Rachel Zaynnel a nappaliban,Niall és Liam fent a szobájukban.
-Mi történt itt??? - kérdeztem de senki  nem válaszolt....





Na re mélem tetszett ez a rész is mindenkinek:) Írjatok megjegyzéseket!!!Amint tudjuk írjuk a következőt!! 

Puszii R&A..

















Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése