2012. szeptember 2., vasárnap

5.fejezet - Stella terve

                          Sziasztok!
Bocsi hogy mostanában késnek az új részek csak nálunk már elkezdődött a suli és nem volt túl sok szabad időnk!FIGYELEM!!Emiatt az új részeket csak hétvégén írjuk meg de vasárnap ezentúl dupla rész lesz és megpróbáljuk minél hosszabbra is írni.Ezek jövő hétre érvényesek!!Na puszi mindenkinek és jó szórakozást az 5.fejezethez.
**************************************************************************

                "-Sziasztok megjöttünk!Lisa?? - érkeztek meg és Amy meglepetten köszöntött."

                                                                           
                                                                    *Amy szemszöge*




-Szia Amy!Újra itthon vagyok már nagyon hiányoztatok!  - ölelt meg Lisa a legjobb barátnőnk.El sem hittem , hogy itt van de persze nagyon örültem neki. 

- Szia Lisa nagyon örülök hogy itt vagy!-köszöntöttem én is és a nyakába ugrottam.
-Lisa te még nem ismered a fiúkat bemutatom ő itt..... -kezdem volna bele a mondani valómban.
-Louis! Ugye?A többieket már bemutatta Rachel.Amúgy beszélhetnénk négy szemközt ? Már bocsánat az udvariatlanságért.
-Oké rendben...-mondtam bizonytalanul.
-Semmi baj menjetek lányok - mosolygott ránk Lou.Felmentünk a szobába és Rachel is jött velünk.
-Szóval én nem vagyok oda a one direction-ért..... - mondta Lisa
-HOGY MII? - kérdeztem - na  mindegy a te dolgod de kérlek azért legyél velük jó fej ők is azok.
-Ahh rendben..-mondta egy kicsit megeröltetve magát. - Na de ezen kívül mizujs veletek?Mi a helyzet Stellával?Még mindig nem szállt le Liam-ről? - kérdezte izgatottan Lisa.
-Áh ne is mondd! Stella az agyamra megy már.-mondta Rachel kicsit idegesen. - És hogy ha még jobban rászáll Liamre akkor én...
 -Rachel nyugi!Tudod ki a rosszat, be a jót, ki a rosszat, be a jót!
-Jól van na meg nyugodtam. - mondta Rachel.
-Na mit csináljunk? - kérdeztem.
-Mozi ? vetette fel az ötletet Lisa.
-Oké! -vágtuk rá egyszerre és már indultunk is.




                                                      

                                                                  *Harry szemszöge.*


Lisa és a lányok felmentek Amy szobájába.Én elhívtam beszélgetni Lou-t a konyhába.

-Figyellj Louis szerintem tök jó fej ez a Lisa meg szép is. - kezdtem bele a mondani valómba.
-Harry neked tetszik ugye? - kérdezte Louis. - Szerintem legyél vele kedves meg jó fej és elhívhatnád valahova.
-Ez jó ötlet köszi.. - mondtam.A lányok éppen lejöttek az emeletről.
-Szia Lisa.Kérdezhetnék tőled valamit? - hívtam félre beszélgetni.
-Bocsi, de nekünk mennünk kell.Lekéssük a filmet. - rázott le gyorsan aztán mind a hárman elindultak.
-Ne csüggedj haver majd legközelebb - vigasztalt Louis.



                                                                  *Stella szemszöge*





Éppen hazaértem a plázából és oda mentem apucihoz.

-Apuci!Figyelj ide!Lenne egy remek ötletem.Szóval szerintem itt Londonban igen jó lenne ha a One Directionnak lenne műsora a rádióban. - mondtam el csodás tervemet
-Kicsim ez Remek ötlet! Rengeteg bevétele lenne benne a Star FM-nek.Fel is hívom őket.Kicsim te ugye tudod a számukat? És kit hívjak? - mondta apuci.Én gyorsan lediktáltam neki a számot.
-Haló!Itt Stewart Robinson!Liam Payne- nel beszélek? -hívta fel apuci Liamat.




                                                                 *Liam szemszöge*




Éppen ebédeltünk a srácokkal amikor megcsörrent a telefon.

-Haló tessék? - szóltam bele a telefonba.
-Haló!Stewart Robinson! Liam Payne -nel beszélek? - szólt a telefonba egy ismeretlen hang.
-Igen! Milyen ügyben keres?-mondtam és közben elgondolkodtam a pasas nevén mert ismerős volt.
-Én a Star FM vezérigazgatója vagyok. És szeretnék neked és a bandának egy külön műsort a rádióban.-mondta és közben beugrott, hogy csakis Stella apja lehet.
-Rendben, megbeszélem a fiúkkal meg a szüleimmel és utána visszahívom önt.
-Rendben-mondta majd leraktam a telefont és a fiúk közben kérdően néztek rám hogy: "ki volt?" "mit akart?"

-Stella apja volt....leakar minket szerződtetni vagy mi-mondtam és közben a hajamba túrtam idegesen de azért örültem neki.
-Szupeer....-mondta Zayn és közben forgatta a szemét unottan
-Szerintem...-kezdett bele Harry de Louis közbe szólt
-szerintem nem kéne elfogadni-mondta Louis.

-Én is ezt mondtam volna csak te közbe szóltál..-mondta Harry és megsértődött...(gondolom én)
-Van egy ötletem!!-szólalt meg Niall
- Mond!!-mondtuk szinte egyszerre.
-Menjünk el egy próbára és majd ott eldöntjük hogy mi legyen..oksa?-mondta el ötletét.Erre mind a négyen bólintottuk.
-Gyorsan vissza hívom Stella Apucikáját....-mondtam gúnyolodva. Ezen szinte mindenki röhögött...szinte
-Mr. Robinson elvállalunk egy próbát! Most indulunk!



                                                              *Rachel szemszöge*

Hazajöttünk a csajokkal a moziból.mindenki röhögött meg jókedvünk volt.
-Gyorsan megnézem, hogy jött-e posta!-kiáltottam de gondolom nem hallották
Néztem a leveleket és szinte az összes levél rajongói levél volt, kivéve egy! Nekem volt címezve Amyékhez! Gyorsan felrohantam és kibontottam a levelet. Nemhittem a szememnek!!!!!!! Stella írta!!
-Ez állt benne: Kedvesnek nem mondható Rachel!Most remélem nagyon kiakadtál,de képzeld!Leszerződtettük Apucimmal Liaméket!Szinte mindennap együtt fogunk lógni!!! Egyszóval megszívtad!! Liam már az enyém és ezt nyugodtan megkérdezheted tőle ő is igazolni fogja, hogy......JÁRUNK!!!!! IGEN JÁRUNK!!!!  Szóval elhúzhatsz a francba!! Ő az enyém!!! 

                                                                                                            Na puszikaaa 
-Mire végig olvastam az arcom már a könnyekben ázott. Gyorsan átrohantam Amyhez és a nyakába borultam. Ő meg kérdezgette, hogy: mi történt? mi a baj? ki bántott?
Nem bírtam válaszolni csak sírtam és sírtam de végül erőt vettem magamon és elmondtam.
-Liam jár.....Stellával!-mondtam és mégjobban elkezdtem sírni.
-Ezt nem hiszem el! Ez egy barom!!!-mondta felháborodottan és közben csóválgatta a fejét.
-Ha hazaér ez a hülyegyerek én kinyírom!-mondta dühösen. Én meg vissza rohantam a szobámba és bevágtam az ajtót és ledobtam magamat az ágyra! Elmondhatatlan dühöt éreztem! Elkezdtem tépkedni a levelet és hallottam hogy Liamék haza értek.
Lépteket hallottam a lépcsőn egészen a szobám ajtajáig! Liam volt! Benyitott és látta hogy szétsírt szemekkel fekszem az ágyon és tépkedem a levelet.
-Takarodj el innen te szemét!!-ordítottam rá és elkezdtem annál is jobban sírni mint amennyire sírtam.
-Mit tettem?!-kérdezte
-Jajj tudod te azt!-és egyre közeledtem felé
-Mit? Hogy elmentünk egy próbára a Star FM-hez??
-Igen! De tudom,hogy Stella miatt vállaltad el! Tudom, hogy jártok! Most már tudok mindenről és nem kell tovább hazudoznod!-bömböltem a fejébe és hozzávágtam a levelet! ( már amennyi maradt belőle)
-Tűnj el!-vágtam be az orra előtt az ajtót.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése